‘Prescindibles’, la venjança dels treballadors acomiadats convertida en Brand Content

Publicado: 7 marzo, 2013 en Internet, publicitat, Televisió
Etiquetas:, , , ,

 

Podeu veure el vídeo aquí: Prescindibles
 

Aquest curtmetratge de Joan Alvàrez Lladós ha estat presentat a l’11 edició del festival de curtmetratges Jameson Notodofilms. (On, sigui dit de passada, podeu veure gratuïtament una gran quantitat de curts i petites produccions de gran qualitat)

La barrera entre la publicitat tradicional i l’entreteniment amb campanyes transmedia, la interactivitat en línia, episodis de marca, iniciatives virals, formats de televisió o cinema s’ha convertit en la darrera obsessió dels departaments de marqueting i comunicació. Una publicitat de marca que genera continguts interessants i atractius per un públic cansat dels tradicionals anuncis a la ràdio i la televisió i que, gràcies a internet, consumeix només allò que vol, evitant de forma intel·ligent els mil i un formats publicitaris.

Produir el que el públic vol veure, siguin sèries, curtmetratges, viatges a l’estratosfera… garanteix el seu consum i, sigui de passada, el branding, la visibilitat de la marca, la notorietat enfront la resta i, el més esperat, el consum final. Si a més aconsegueixes conectar amb el públic i vincular els valors de marca al producte… segur que triomfes. Aquest festival de curtmetratges de Jameson nés un exemple. A tot això, us encoratjo a remirar-vos el vídeo i descobrir que darrera de les finestres del despaxt de l’empresa és possible, en un moment donat, veure-hi clarament el nom d’una altra marca: Casualitat? Product Placement? Patrocini? Ho deixo al vostre judici.
Per donar suport a aquest video i el seu autor, visiteu Prescindibles
 

Anuncios
comentarios
  1. Res de product placement (no hem cobrat ni un euro, més aviat ens els hem gastat) i res de casualitat (era fàcil escollir en quin fons estarien els mercats: teníem dues opcions i vam escollir la lògica).
    Per cert, el meu segon cognom és Lladós, el curt participa en l’11ena edició i agraïria que s’incrustés el curtmetratge des del festival: totes les visites que acumulen els youtubes de gent que se’l baixa són visites que no rebem allà, i vam reunir-nos un munt de professionals sense cap interès comercial només per participar-hi.

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s