Publicitat sota les faldilles, la nova proposta de marketing que arrassa al Japó

Publicado: 25 febrero, 2013 en Articles, Internet, publicitat, Xarxes socials
Etiquetas:, ,

marketing-maite ruiz-periodismeCert és que la publicitat sempre ha buscat els llocs més estratègics per obtenir el màxim de visibilitat, sigui en grans cartells, anuncis, patrocinis, enmig d’un programa o sèrie de televisió, cinemes, ràdios i darrerament en xarxes socials… Doncs bé, han estat els japonesos els que han estrenat una nova i privilegiada posició publicitària: amb una enganxina a sota les faldilles de joves que es comprometen a lluir cuixa amb publicitat inclosa almenys durant 8 hores al dia i a fer-ne difusió a través de les seves xarxes socials. N’hi ha qui pensa que és una excel·lent proposta de marketing intel·ligent, altres una disbauxada moda passatgera… qui sap… el que sembla imprescindible és tenir unes bones cames, d’aquestes que atrauen les mirades… o potser no.

Veurem si es queda en una moda japonesa o no… Per si de cas, no us deixeu enganyar si passejant veieu un peculiar tatuatge que sobresurt sota una atractiva faldilla o un short on podeu llegir clarament el nom d’una marca coneguda… és publicitat pura i dura.

Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s