Hi ha notícies que ‘maten’…

Publicado: 25 junio, 2012 en Internet, Periodisme, publicitat
Etiquetas:, , ,

Tots som conscients i coneixedors, quan llegim un diari, d’allò que separa el que és informació del que és publicitat. El format, la tipografia, la imatge, el filet negre que l’envolta… El periodista escriu notícies i ho fa amb buscant aquells titulars informatius i que captin l’atenció del lector cap a un fet veraç i d’actualitat. El publicista també busca l’atenció del lector però en aquest cas l’objectiu és la publicitat de la marca i el missatge és quelcom inventat, dissenyat per cridar l’atenció i generar una idea, uns valors que s’associen a la marca en qüestió. El perill sorgeix quan el missatge escollit queda afectat pel context que l’envolta, en aquest cas la notícia. Evidentment el periodista y el publicista han fet la seva feina independentment. Una altra cosa és l’editor del Diari… El que és cert és que hi ha notícies que ‘maten’… almenys al missatge publicitari.

maite ruiz-periodisme

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

maite ruiz-periodisme

Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s