S’ha de fixar el periodisme en Blippar?

Publicado: 13 mayo, 2012 en Aplicacions mòbils, Articles, Internet, Mòbil, Periodisme, publicitat, Tecnologia
Etiquetas:, , ,

Pels no sabeu de què parlo, blippar és una aplicació de realitat augmentada que permet, a través d’un telèfon intel·ligent o una tablet, interactuar amb el text i rebre informació virtual extra. De moment, ja ha causat furor en el món de la publicitat i els videojocs. I és que les marques no perden oportunitat i busquen sempre la forma més innovadora, més atractiva i sorprenent per captar la nostra atenció. I és evident que ho aconsegueixen. Les aplicacions de realitat augmentada són una tecnologia relativament nova i encara en desenvolupament (blippar, aurasma, ar, etc.) que ofereixen una infinitat de possibilitats noves al lector. Potser la manera de veure, fullejar o llegir un diari o una revista impresa ha de canviar. Perquè el paper pot oferir també possibilitats interessants. I qui sap? Potser el futur del periodisme -o millor dit, dels grups editorials- va per aquí… Jo us deixo uns quants exemples i vosaltres decidiu!

 

 

 

Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s