La realitat augmentada, a la volta de la cantonada

Publicado: 27 marzo, 2012 en Internet, Periodisme, publicitat, Tecnologia
Etiquetas:, ,

tecnologia-periodismeHo comentava a l’últim post d’aquest blog. L’era ‘Minority Report‘, malgrat el que molts poden pensar, està a la volta de la cantonada. La realitat augmentada és una altra manera d’emprar la tecnologia per tal de veure el món amb alguns elements virtuals. Es a dir, un mix de realitat i ficció a temps real. Si això, li sumem digitalitat i interactivitat, es poden obtenir resultats sorprenents. S’està aplicant i desenvolupant en molts camps, però personalment penso que en el sector turístic té un gran aliat ja que, a més d’educatiu i didàctic, pot ser realment interessant, atractiu i divertit. Si en voleu un exemple, aquí us deixo una visita turística pels monuments d’Itàlia que et permetrà fins i tot conèixer com eren aquests monuments en l’època romana i amb tot el seu esplendor.

Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s